My beautiful ring

12.07.2013
11:34

Ahh, denne ringen fikk jeg av Martin. Siden jeg ikke er så glad i gull fikk jeg en med hvitt gull. Er den ikke fin? Elsker den!

Sommerrrr

09.07.2013
20:03

SOMMER.VENNER.SOL.GRILLING.IS.STRAND.VARME.BADING.BRUNFARGE.KJOLER.FESTIVAL.ALKOHOL.MUSIKK.SOLKREM.VOLLEYBALL.MARKJORDBÆR.

HOVE 2013

08.07.2013
17:07

Hovefestivalen var utrolig kos! Spesielt når man har kjæresten sin med. Artistene i år var kanskje ikke like bra som ifjor, men så lenge stemningen er der så er det perfekt. I år kom jeg ikke inn på festivalområdet med speilrefleksen, så det ble ikke mange bilder..

Martin, Piotr, Jan og jeg tok oss en tur til Arendal city hvor Piotr stjal en plakat fra butikken.. den ble godt brukt

Macklemore, syk konsert

Man tjener ganske fett på å samle søppel på hove

Meldte oss på casting på hove og møtte denne kjendisen fra filmen "Victoria"

Ja, dette er en ekte hovetættis. En venn som var litt yolo på Hove

Polenturen

07.07.2013
17:07

Heihei! Nå er Martin og jeg tilbake fra Polen og Hove. Det har vært utrolig koselig og tiden har gått så sinnsykt fort. Jeg har mye å fortelle, så jeg splitter innlegget i Polentur og Hove, og begynner med Polen. Vi ble kjørt til flyplassen på mandag morgen og landet i Polen. Vi var heldige med været! Sol og varme. Sist jeg var i Polen var i 2011, før UEFA2012, mesterligaen i fotball, var. Så jeg ble veldig overrasket over hvor mye som ble forandret på så kort tid. Både flyplassen og veiene var splitter nye! Vi ble hentet av kusina mi og kjæresten og fikk litt av et adrenalinkick da vi satt på med dem til leiligheten vår. Polske folk kjører som griser alle sammen, og det virker ikke som politiet bryr seg så mye om det. Leiligheten var en deigner-leilighet og vi hadde en ganske awesome utsikt i tillegg.

Første dag møtte vi Herman og Sofia og dro til stranden. Vi tok oss noen øl og dro videre til gamlebyen i Gdansk hvor vi spiste middag og tok oss noen drinker. En drink i Polen koster mindre enn en brus i Norge, så vi kjørte litt ekstra på. KFC var middagen nesten hver dag og transporten frem og tilbake var som regel taxi fordi Martin nektet å ta trikk, buss eller tog. Taxi-prisene kan heller ikke sammelignes med norske priser. En taxitur på ca.15 min kostet oss like mye som en bussbillett i Norge for 1 person.

Den andre dagen regnet det masse, så vi dro til kjøpesenteret og shoppet litt. Jeg husker egentlig ikke hva mer vi gjorde den dagen, fordi vi nesten ikke har tatt noen bilder, men tenker vi bare gikk rundt i byen.

På onsdag dro vi til dyreparken. Martin er utrolig facinert av dyr, så han elsket det. Dagens happening var når Martin skulle posere med selene til et bilde mens han hang over et gjerde og sossebrillene hans falt i vannet med selene. Vi rakk ikke ned til vannet, så vi fikk ikke tak i dem.. men selene hentet brillene fra bunnen og lekte med dem. Dessverre kunne ingen fiske opp brillene før bassenget var tømt, så vi måtte tilbake en annen dag hvis vi skulle ha dem tilbake. Etter dyreparken dro vi til kjøpesenteret igjen og på stranda etter dette igjen.

Torsdag var en festdag. Vi dro til festbyen Sopot, hvor vi spiste middag, gikk på moloen og festet selvfølgelig. Først spiste vi på en Italiensk restaurant og dro videre til en Mexicansk bar og tok noen drinker før vi dro til klubben Kongo Bar. Det var sykt fett der. Etter dette prøvde vi enda en klubb, Sjokolade het den og var ganske rå den og.

På fredag dro vi på stranden og syklet langs stranden. (På en asfaltert vei selvfølgelig) Det var utrolig kos. Vi dro innom kjøpesenteret for å kjøpe koffert og annet vi ville ha med til Norge. Når vi satt på KFC kom jeg på at vi glemte kofferten i en taxi, så vi dro på taxijakt og ringte minst 10 forskjellige nr. uten å lykkes. Men vi fant frem til slutt.

Lørdagen begynte med at vi dro til dyreparken for å hente brillene og samtidig ta enda en tur rundt i dyreparken. Etter dette dro vi på spa. Bobblebad og 80 min med massasje, det var utrolig digg. Etter dette dro vi hjem og skiftet før vi møtte mamma, onkel og tante på restauranten til tanta mi. Vi avsluttet Polenturen med en kort bytur.

På søndag stod vi opp klokka fire om morgenen for å ta taxi til flyplassen og rekke flyet kl. 06.00. vi rakk det selvfølgelig og kom oss trygt hjem.