Valentines

26.02.2013
22:13

Jeg fant ut at jeg glemte å legge ut et innlegg fra hvordan valentinesdagen min var. Det begynte med at Martin skulle på jobb, så da vi stod opp så fikk jeg ikke sove igjen så jeg satt meg i stua. Da kom Marty med en kjepefin rosebukett til meg! Lovelove. Martin dro på jobb og da han var ferdig hentet jeg han og vi dro på Big Horn og spiste middag sammen. Etter middagen tok vi 2 runder med bowling før vi dro hjem og slappet av med champange og frukt med smeltet sjokolade. Det var kos og valentinsedagen var vellykket.

I love you

26.02.2013
12:24

<   MARTIN  3

Førerkort og jobbintervju

25.02.2013
17:00

Hei, lesere. I dag tok jeg meg en tur innom statens vegvesen for å oppdatere mitt midlertidige førerkort for 3 gang.. jeg har tatt lappen i Polen og skulle bytte det til Norsk, men det tar visst lengre tid enn normalt, så jeg må dra dit hver mnd for å oppdatere. Denne gangen fikk jeg 2 mnd, heldigvis! Etter dette dro jeg rett på et jobbintervju. Det var min første jobbintervju og jeg var lite forberedt men de likte CV'en min da, så jeg håper på å få jobben. Jeg får svar innen fredag, så kryss fingrene for meg!

Helgen i Bergen

19.02.2013
17:19

Hei lesere! I helgen var jeg i Bergen med Martin, Nicolai og Sebastian. Hovedgrunnen til at vi dra var at guttene skulle sykle i BMX-konkurranse, men også for å se Diem igjen. Det var en veldig morsom helg. Vi skulle dra på fredag morgen, men guttene hadde problemer med å få inn alle 3 syklene i bilen, så vi hadde plutselig veldig dårlig tid. Vi rakk å sjekke inn 30 minutter før flyets avgang og rakk akkurat boardingen, så vi hadde flaks! Vi tok flyet for første gang sammen og var i Bergen for første gang alle sammen. Jeg som er BMX manageren til guttene, var den som fikk oss til å komme til og fra flyplassen og finne hotellet. Hotellet var helt OK, det lå midt i sentrum og var ikke så dyrt. Det som var mest irriterende var at hotellrommet til Mart og meg var skeivt, så når man mistet en kule ned på bakken, så rullet den helt til andre siden av rommet.

Utenfor hotellet

MC'ern mens vi venter på å sjekke inn

Sjokkerte mennesker i bakgrunnen ser på brann i Bergen, vi chillern

Vi kom til hotellet litt tidlig, og fikk ikke sjekket inn med en gang, så vi tok oss en runde i Bergen city og leitet etter noen verktøy som guttene kunne skru sykkelene sine med. Etter litt møtte jeg Diem i 30 min før hun skulle på jobb og vi dro til hallen. Alle var slitne, spesielt Martin, så vi dro tilbake til hotellet etter litt. På lørdag dro guttene for å sykle i hallen mens jeg ble igjen for å dra til Diem. Vi var sammen litt før vi dro til sentrum. Plutselig fikk jeg melding om at Mart skulle sykle i konkurransen, så vi måtte skynte oss på bybanen for å rekke å se, men vi kom 5 minutter for sent .. vi rakk heldigvis å se Nicolai da. Etter dette dro jeg og Diem for å spise litt sammen før vi dro hver vår vei. Da vi kom tilbake på hotellet dusjet vi og hvilte før vi begynte å vorse og ha det litt morro med litt livshistorier. Senere skulle vi møte noen venner av guttene på byen. Det var utrolig gøy, utelivet i Bergen er helt vilt i forhold til Tønsberg!

Gangstaaa

Søndag kl.12.00 måtte vi sjekke ut, så vi pakket sammen og gikk litt i Bergen før vi begynte å ture hjemover. Vi kom oss til flyplassen og var 3 timer for idlig ute. Det kjennes som om jeg fikk opplevd hele Bergen på en helg. Vi tok busser, lærte oss bybanen, hvor ting var i sentrum, hvordan utelivet er og hvor koselige menneskene er i Bergen.

Har du være i Bergen?

Wohoo Bergen

13.02.2013
14:27

Hallo blawglesere! Nå har jeg endelig fått bestilt både flybilletter og hotell i Bergen! Jeg skal først og fremst dit fordi Martin skal sykle BMX konkurranse, men også for å møte Diem igjen. Så jeg besøker Bergen for første gang til helgen med Martin, Nicolai og Sebastian. Gleder meg kjempemasse og ser frem til en hyggelig helg med fine mennesker. image

Diemen min

Ting jeg vil/skal gjøre i år

11.02.2013
13:04

Tumblr_mhmwj0dvbo1rbsnhuo1_500_largeTumblr_mhs51amxi31rbsnhuo1_500_large898_359159830849622_1484412767_n_largeTumblr_mhs5251w2q1rbsnhuo1_500_largeTumblr_mhwyy4sqpx1rzd4e3o1_400_largeTumblr_mhpstcyybf1qdhxylo1_500_largeTumblr_mhztjkiazx1rwtvwlo1_500_largeTumblr_mhdgtnwqjp1ry3iquo1_500_large

Sparkle

08.02.2013
16:30

Random fra nyttår

Sløv

08.02.2013
12:24

Jeg har vært litt opptatt i det siste.. eller bare litt sløv når det gjelder blogging? I helgen ble Martin med meg på en hjemmefest hos noen venner av Natalia. Vi har hatt noen venner på besøk og vi har tatt turen til Oslo. Martin og vennene hans må trene til BMX konurransen i Bergen som er til neste helg, og vi valgte å dra helt til Oslo fordi det er så dårlig med haller og parker her i nærheten.

Vi skulle kjøre sånn at vi var i Oslo kl.18.00, men vi var ikke fremme før 21.30.. grunnen til det er at bilen vår fikk motorstopp på E 18, så vi måtte ringe Viking og bli tauet til pappaen til Martin for å få bilen reparert. Mens Martin satt i varmen hos Viking, satt jeg sammen med guttene bak i bilen uten strøm og is inni bilen og frøys rompa av oss. Men vi kom oss frem til Drammen og fikk bilen fikset på 15 min. Da hadde vi ikke så langt igjen til Oslo, så vi kjørte oppover. Men ingen av guttene husket hvor dette var, så vi kjørte rundt i en halvtime før vi fant frem. Da hadde guttene 30 min å sykle på før det stengte. Etter det dro vi innom Esso for å kjøpe en burger hver før vi dro hjem igjen.

På mandag møtte jeg jentegjengen i Sandefjord som jeg ikke hadde sett på lenge og det var utrolig koselig. Ellers har jeg bare vært hjemme og satt i gang treningen. Wohoo. På onsdag og i går var jeg på dans, digger å danse Fusion Rock og Reggaeton, livet gir mening. Hahah, neida :)

Selger ubrukt spike BH

01.02.2013
15:05

Jeg bestillte en BH på nettet her om dagen, men den var ALTFOR liten! Str. er 38/85 eller 38C som det står på posen.(Anbefaler å sjekke ut på nettet siden jeg ikke fant det eksakt riktige) Jeg regner med at det er 75B/C i "norsk" str. Derfor selger jeg den billig. 100,- + frakt. Har bare åpnet pakken og den er ikke prøvd på engang.

Plagsom kjæreste

01.02.2013
14:23

Jeg prøvde ut fjernkontrollen til kameraet og tok noen kjærestebilder mens Martin var helt inni spillet sitt. Hahaha, stakkars, han får aldri fred.

Jaa, fikk litt oppmerksomhet!